barbunyaninannesi Elif-bayram2118 bende 20 haftalikken oldum. Bir agri basladi bebege birsey oldu sandim ogun. Bol su. Ve idrarini tutma. Sakin ilaclarini kullabmamazlik yapma umarim yasamazsin bidaha
afrasil Elif-bayram2118 vajinal enfeksiyon mu idrar yolu enfeksiyonu mu canım ? Ikisi farklı şeyler demi . Geçmiş olsun
Mugee09 afrasil benim idrar yolu enfeksiyonu sanırım sizin lökosit kaç çıkıyor. Vajinal idrar nereden anlaşılıyor
ezomom Nur-1111 merhaba bence internet üzerinden kızılcık suyu aldım fakat nasıl ve ne kadar kullanmalıyım bilmiyorum. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
Ebr6262 Elif-bayram2118 benim herhangi bir şikayetim yoktu aslında ama tahlil sonuclarında fark edilmişti. Pazartesi öğrendik ilaç kullanmaya başlamıştım ama cumartesi doğum yaptım. Ne yazıkki bebeğime geçti o enfeksiyon 😔
Sirinanne Elif-bayram2118 Ebr6262 çok geçmiş olsun öncelikle bebeğiniz kolay atlatabildi mi enfeksiyonu? Benimde hamileliğimin başından beri enfeksiyon ve mantar problemim var, iki defa antibiyotik içtim, fitil kullandım aşırı derecede hijyene de dikkat ediyorum ama hala sıfırlandı mi emin değilim. Doğum öncesi yeniden tahlille bakılıyordur herhalde. İnşallah hepimizin bebekleri sağlıklı olsunlar.
Frdglp Elif-bayram2118 benim agrim yok cok sukur belkide hamileliginizin daha baslarindasiniz o yuzden agri cekiyosunuzdr
Ebr6262 Gardenya teşekkür ederim. Nişanım geldi ama sancım vs yoktu. Bebegin kalp atışları da nst de yüksek çıkmıştı son hafta enfeksiyona bağlı.. o yüzden doktorum hemen sezaryanla aldı bebeği
58Vildan Aydan99 yok canım korkma hiç korktuğun başına gelir Rabbim sağlıkla zamanlı dogum nasip etsin inşallah
Morvi Benim de var benim lökosit değerim 50 çıktı 😔 ben de ilaçlarımı kullandim hijyene dikkat ettim ama gecmedi simdi fitile basladi doktor. Çok ağrım var benim de insallllah bebeğe bişey olmaz ya, mesajlardan sonra korku geldi 😔
Nazliakm Nur-1111 bende adanadayım nereden aldınız :) pazartesi randevum var sakınca doktoruma sorup alabilirim bir sakınca görmezse :)
Morvi Ebr6262 Ebr6262 cok gecmis olsunnn umarım atlatır hemen 🙏😔 lökosit değerin kaçtı acaba? Bende geçmeyen bi enfeksiyon ile uğraşıyorum, ağrıdan duramıyorum.