Elif-bayram2118 Merhaba kızlar ben sürekli enfeksiyon oluyorum aranızda benim gibi olan var mı öneriniz var mı antibiyotik verdi doktorum 12 haftalık hamileyim
mlsmrtgl Elif-bayram2118 Antibiyotiğinizi düzenli kullanın. Pamuklu çamaşır kullanın ve sık sık değiştirin. Eğer imkanınız varsa iç çamaşırlarınızı ütüleyin.
Frdglp Elif-bayram2118 27haftalik hamileyim 4.kez fitil ve uromisin kullandim ama gecmek bilmiyo dogum yapana kadarda gecmiycek sanirim🥺
Dndulgr Elif-bayram2118 bende de enfeksiyon var. Ama çişimi yaparken hiç yanma falan olmadı. Doktor idrar testi istedi öyle öğrendim. Fitil ve antibiyotik verdi. Geçer inşallah.
Frdglp Elif-bayram2118 benim agrim yok cok sukur belkide hamileliginizin daha baslarindasiniz o yuzden agri cekiyosunuzdr
mlsmrtgl Elif-bayram2118 Enfeksiyonun zararı daha çok 😊 doktorlar bu durumda zarar-kâr hesabı yapıp ilaç yazıyorlar. Doktorunuzda bunu düşünerek yazmıştır. İlaç kullanmayıp enfeksiyonunuz yayılma durumunda bebeğiniz daha çok zarar görür.
Nur-1111 Ben de enfeksiyondan çok çektim beni kurtaran kızılcık kirazi şurubu oldu. Araştırın doktorunuza sorun kullanın.
Nur-1111 Elif-bayram2118 Adanalıyım.buralarda yapıp satanlar oluyordu. Ama internette de satışları var. Siz kullanmadan doktorunuza danışın.sizi yanlış yönlendirmek istemem.
ezomom Nur-1111 merhaba bence internet üzerinden kızılcık suyu aldım fakat nasıl ve ne kadar kullanmalıyım bilmiyorum. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
Nazliakm Nur-1111 bende adanadayım nereden aldınız :) pazartesi randevum var sakınca doktoruma sorup alabilirim bir sakınca görmezse :)
2-prensesim Off benimde bar enfeksiyon bir türlü geçmiyor ve idrar yaparken yaptıktan sonra kasıklarımda aşırı ağrı oluyor
Ebr6262 Bende enfeksiyon nedeniyle 36+3 te doğum yaptım. Bebegim şuan da 4 günlük. Bendeki enfeksiyon bebeğime bulaşmış şuanda küvözde. Antibiyotik tedavisi uyguluyorlar ve yaklaşık 10-15 gün daha orada kalacağını söylediler 😭 kesinlikle ciddiye alın arkadaşlar verilen ilaçlarınızı kullanın çünkü bu durum gerçekten daha zor
afrasil Elif-bayram2118 vajinal enfeksiyon mu idrar yolu enfeksiyonu mu canım ? Ikisi farklı şeyler demi . Geçmiş olsun
Ebr6262 Elif-bayram2118 benim herhangi bir şikayetim yoktu aslında ama tahlil sonuclarında fark edilmişti. Pazartesi öğrendik ilaç kullanmaya başlamıştım ama cumartesi doğum yaptım. Ne yazıkki bebeğime geçti o enfeksiyon 😔
sutoprak01 37+5 deyim son 10 gündür mahfetti beni, antibiyotik bitti bugünden itibaren fitile başlıyoruz :( günde 5 kere çamaşır değiştiriyorum, çok dikkat ediyorum ama geçmedi hala