32+3 deyim 24 den beri var şase kullandım geçmedi fitil kullandım geçmedi ama bunları kullanırken lokosit değerim 500 dü. 32 de tekrar idrar tahlili yapıldı lokosit 25 e düşmüş ama devam hala enfeksiyon 😒 bu sefer başka fitil ve şase verdi. Hiç sanmıyorum işe yaradığını. İnatla antibiyotik vermiyor doktorum. Allaha emanetiz benimde aklım çıkıyor erken doğacak diye