Ya kızlar bu iş çok zor. 😇 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Ben de 25-26 kasımda yumurtlama gördüm, eşim çok merak ettiği için regliye 4 gün kala test yaptırdık 0,1 çıktı, bugün regli olmam gerekiyordu olmadım. Normalde günü gününe hatta saati bile şaşmaz olurum. Yani negatif gibi gördük ama kafam karıştı. Hiçbir adet belirtisi de yok. Böyle başına gelen oldu mu peki ?