Zezeeeyyldrm değerin yüksek değil zaten canım 5 in altında sonuçta oda negatif oluyor beta hormonu olarak ilk regl kanamam kahverengi akıntı ile başladı 3 gün sonra kırmızı ya döndü normal adet kanamam dan daha yoğundu fazla geldi ilk regl kanamam ikinci regl 31 gün sonra kırmızı kanama olarak başladı normal önceki adetlerim gibi 7 gün sürdü 3. Regl 25 gün sonra oldu 4.de 25 gün sonra ama kürtaj öncesi hiç şaşmaz 28 güne bir olurdum kürtaj sonrası adet kanama renginde öncekine göre değişiklik var onu fark ettim 3 ay korunduk bu arada benimki 19 haftalık ölü doğum oldu geçen ay korunmayı bıraktık gebe kalamadım bu ay da denedik şu an gebe olup olmadığımı bilmiyorum regl günüm geçmedi inşallah hayırlısı ile hamileyimdir psikoloji olarak kötü etkileniyor insan elinden geldiği kadar stres ten uzak dur herşey yoluna girecektir Allah yardımcın olsun zor bi süreç inşallah tekrardan hamilelik sevinci ni tadar sağ salim alırsın kucağına yavrunu :) başka sorun olursa sorabilirsin yeni bu asamalardan gectigim için bilgilerim taze