[silindi] merhaba 🙋🏻♀️ 14+6 olduk bugün
Doğum da 7 mayıs gibi gözüküyo. Hala prilam kullanıyorum 2 3 gun almadığımda cok bulantım oldu o yüzden korkup bırakamadım 😅 bir de tshım yükselmişti onun için de 3 haftadır bir ilaca başladık bulantilarim için onu suçluyorum😂 cinsiyeti kızmış 11+3,te yurtdışı test yaptırıp 12. Haftada öğrenmiştik ama sanırım testten önce de doktor görmüştü 11. Haftadaki ultrasonda bacaklarını epey açıp el sallıyodu resmen 😅 genel olarak bu hafta daha iyiyim ama sanki 😊