12 haftalığız bulantılarım özellikle akşamları beni zorluyor gündüz iyiyim.bu hafta kontrolüm var hiç cinsiyet konusunda bişey söylemişti doktorum bende sormamıştım bu sefer sorcam bakalım artık merak ediyorum. Tahmini 25 Mayıs doğum fakat ikinci sezaryenim olacağı için daha erken olur diye düşünüyorum bir kızım var.800-900 gr.gibi aldım kilo olarak gayet iyi gidiyorum inşallah çok almam ilkinde18 kilo almıştım…merakla geçiyor günler 😇