Merhabalar🙌12+5 deyim.Yarın 2li tarama testine gireceğim.Doktorum cinsiyetini söylerim demişti yaklaşık 2 haftadır 12 kasım gelsin istiyorum🙈1 kızım var🌸Çin ve Rus takvimine göre kız görünüyor.İçime doğan erkek ama.İlk gebeliğimde yaşım küçüktü(20)çoğu şeyi hatırlamıyorum bu gebeliğim biraz zor geçiyor.Halsizim.Mide bulantısı ama istifra etmek yok(sadece dişlerimi fırçalarken🤮)sürekli bulantıyla yaşıyorum.Geceleri karnıma kramp giriyor.En az 2 defa tuvalete kalkıyorum.Birde acayip gaz oluştu ondan muzdaribim.Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum.Doğumumu 21 Mayıs olarak söyledi doktorum.İnşallah hepimizin herşey yolunda gider.Sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza alırız bebeklerimizi.Benim gibi karnına kramp giren arkadaşlarım var mı🤦🏻♀️