[silindi] bizde bugün 13 haftalık olduuukkk cinsiyet tahmini yapıldı ama pazartesi gidecem inşallah netleşecek🥰 bende de diş fırçalarken cok kötü oluyo bi de sabahları kahvaltıyı biraz geciktirince ama genel olarak güzel gidiyor şükür tahmini doğum 19 mayıs bakalım ne zaman gelecek😇 ben bi an önce bişeyler almak istiyorum artık kıyafet bakmaktan kafayı yicem sanırım😂🙄
Sağlıka gelsinler inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻🌸