Mutluuyuvaa Bende canım 15 haftalık oldum nissan sonu mayıs başı gibi tahmin ediliyor. Bel ağrısı göğüs ağrısı el kol uyuşması yaşıyorum ve tabi koku hassasiyeti 😬😬 aman sağlıkla gelsinde bebeklerimiz bunlar geçici
[silindi] Mutluuyuvaa inşallah bir an önce geçer canım. Sağlıklı olsunlar sağsalim gelsinler o yeter bize 🤲🤲
Gzlgzl Cerla benımde aynı kız gibi dedi bende degısırmı diye sormuşum 😁😁🙈 rabbım saglıkla versin 13+0 olduk bizde sukur
Gigy [silindi] 17 Mayıs görünüyor doğum ,12.haftada ikili taramada öğrendik cinsiyeti ,çok şükür bir sorunumuz yok bende de öyle ama sıkı takip ediliyorum riskli gittiği için ,inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım 🐣🙏🙏♥️
Elifok 13+3 olduk Bulantı ve kusmam baya azaldı 4 kilo vermiştim sonra 1 kilo aldım hala düşük riskim var o yüzden cinsiyet hiç sormuyorum doktorda bişi söylemiyo zaten 😒
ecemeric [silindi] 12+1 im şuan bulantılarım hız kesmeden devam ediyor 2 günde bir serum takviyesi aliyorum umarım daha da iyi olurum zamanla. Ben kilo alamadım bu süreçte. Aksine 2 kilo verdim. Sizler ne durumdasınız kızlar?
MiasMom [silindi] 12 haftalığım tahmini doğum tarihi 24 Mayıs 🥰 benim bulantılarım ve tiksinmelerim vardı çok şükür şimdi kalmadı gibi iyi hissediyorum 🤲 siz ikili test yaptırdınız mı?
mucizemm_3 Cerla benimde erkeğe benziyor dedi ama ailece kız istiyorduk . Rabbim hayırlısını sağlıksını versin inşallah
Cerla mucizemm_3 değişekmi😝 valla bu devirde insanın çocuğunun olması insnki büyük lüxs ne yollardan geçiyorlsr kız yada erkek farketmio evlat evlattır ama içimde hep Bide oğlum olsun die isteğim var yinede ne gelirse kabulümdür Allahım olanı daraltmasın olmayanı aratmasın (amin)