Anlıyorum. Aslında bilmemek bence daha iyi. Bilmeyince umut yine var. Ama tıbbi olarak çoğu şeyi bilince bazı seyelrin imkansız olduğunu biliyrosun ve buda umudu yok ediyor. Mesela adetime 10 gün kaldı ama ovulasyon 2 gün önce olmuş bir durum . Bu yuzden kendimi hamile gibi hissedemiyroum. Keşke öyle olmasa diyroum bazen. Neyin ne anlama geldiğini bilmesem.