bebeklerim_ erken gebelik testleri daha erken sonuç veriyormuş ilk olacağı için tam bilemiyorum okuduğum araştırdığım kadarıyla. Bende 19 u gibi erkem gebelik testi alıp bi baksam mı diye düşünüyorum. Arkadaşım var eczacı oda beklememi adetimin gecikmesini söylüyor kafam çok karıştı 🤦🏼♀️ Bir yandan da kasık ağrılarım ve göğüs hassasiyeti olmaya başladı sanırım psikolojik 🤷🏼♀️