bebeklerim_ Kızlaaar adetime 10gün kaldııı 21inde olmam gerekiyor ama inşallah olmam bu ay artık🙏🏻🙏🏻 Benim gibi 21ini bekleyenler beraber bekleyelim miiii🙈❣️
Elika bebeklerim_ Benimde 10 günüm var. Çok dusunmemeye çalışıyorum. Hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Bu 5. Hayal kırıklığı olucak çünkü
Elika bebeklerim_ hiç belirtin var mı. Benimki öyle olmasını istediğim için mi bilmiyroum ama hamile gibi hissediyorum. Iki gündür sabah mide bulantısıyla uyaniyroum istahim hiç yok. Bel ağrısı var hafiften. Sizce adet öncesi olduğu için mi.
fundakarapinarr Mizgin2020 24ünü sabırsızlıkla bekleyenlerdenim 🙈 Sabahları mide bulantısı oluyor 2 3 gündür bu akşam test yaptım maalesef negatif dedi ve gerçekten çok üzüldüm sanırım adet tarihimi beklemek en doğru karar olacaktır değil mi? 🙏
Elfens Benimde 13 gün var 😂o kadar heyecanlıyım ki Bir dış gebeliğim oldu hayırlısı artık inşALLAH HAYIRLISI🥰🥰
bebeklerim_ Yaaa hepimiz inşallah hamileyizdiiir çünkü bende bekliyorum birkaç aydır🙏🏻🙏🏻🙏🏻 hepimizin hakkında hayırlısı olsuuun
Mizgin2020 bebeklerim_ olsun o zaman canım 😂😂 vala bende Letrasan yumurta geliştirici hap kullandım dün den itibaren haftaya saliya kadar birgün dolu birgün boş şekilde ilişki önerdi doktorum inşallah hamile kalırım yumurtam çok güzel büyümüş dedi doktorum inşallah hepimiz hamiş kalırız
Meroli Benim de 19 falan olmam gerekiyor inşallah hamile kalmısımdır çok istiyorum allahım her isteyene nasip etsin inşallah ❤️
bebeklerim_ Bende bir gün dolu bir gün boş ilerlicrm bugünden sonra şimdi adete kadar testte yapmak yanıltıcı olur dimiiii
safiyeozbay bebeklerim_ ya benim adetime 5 gün varya cuma günü kan testi yaptirsam çikarmi 😊çok heycanlıyımda midemde bulaniyo 4 gündür
Purpura26 bebeklerim_ Benim 8 gün var 14. gün yumurtlama gördüm değerlendirdik bakalım inşallah olmuştur 🥰
bebeklerim_ safiyeozbay istersen erken gebelik testlerinden ddene canım ama istersen garanti olması açısından kan testide yaptırsan olur bence