1PrensAnnesi hulya_1919 bu moralle devam edemezsin ama bişey olmayacağına inanmazsan farkına varmadan çocuğu itiyorsunuz bişey olmayacak diyin sağlıkla doğar dert etmeyin hiç
Hazalveannesi 1PrensAnnesi 🌸bizde 31 haftalığiz 🌸kızımla🌸 çok şükür🤲 darısı hayırlı hayırlı dogumlarımıza insallah🌸🤱🤱🤲🥰🥰
Nezosikra 1PrensAnnesi büyüdük büyüdük bizde prensesimle 37+5 günlük olduk doğum vaktim yaklaştı hepimiz sag salim alalim inslalah kucağımiza 💕💕
prensesim35 1PrensAnnesi 3. Trimester 27+4 haftalığım 87 gün var doğuma ağrı sızı şiştik iyice şimdiden Allah yardımcımız olsun
CnnTpc 1PrensAnnesi nasıl zorluklar yaşadınız? 28+ 6 yız ve ağrı,vajinada batma hissi oluyor.normal mi acaba?
1PrensAnnesi CnnTpc evet cnm bebeğin toplanması vajinal batma kasık ve bel ağrısı hepsi çok normal özellikle 30lu haftalarda başıda dönerse aşağı ara ara aşağıya baskıyla sancılanmalarda çok normal olacak