hulya_1919 1PrensAnnesi evet ama stresli bebeğimin suyu azalmış yakın takip ediyo doktor korkuyorum o yüzden
Ght Benim de yarın 3.trimester İnşallah 🤲 Hazırlıklar tam gaz devam ,tekmelerle ,heyecanla ilerliyoruz sağlıkla gelsin minnoslae😌😌🧿
1PrensAnnesi hulya_1919 sınırda su 3 cm açıklıkla zamanında doğurudm ben ilkimi korkmayın hiç havuç suyu için çok
kubra_c 1PrensAnnesi Evet ama bu zamana kadar riskliydi gebeliğim buyuk riskleri atlattık ayakta ıstırahate geçtik inşAllah tam ayağa kalkarsak daha çabuk geçicek dua edin bize de 🐣🌸🤲🏻
1PrensAnnesi hulya_1919 inan unuttum 🙂 3 sene geçince gitti hepsi ben günde 2-3 bardak içerdim havucu tamda mevsimleri boş tüket cidden iyi geliyo
hulya_1919 1PrensAnnesi insallah düzelir Hergün stresle geçiyor 30 haftayı görsem bi daha rahat olucam
1PrensAnnesi hulya_1919 korkma valla çokta güzel zamanlıca doğar ben haftalarca öyle bekledim günlük hareketini saydım 39+1de doğurdum