1PrensAnnesi Bibliophilia-1991 doğum tam 10u olmalı doktora göre ama tansiyonum çok kötü bi seviyede eşyaları hazır bekliyoruz doğum heran olabilir diyor doktor dayandığı yere kadar
Bibliophilia-1991 1PrensAnnesi inş zamanında gelir canım gerilme çokta nefes al derin derin bolca panik olma
Eliff66 1PrensAnnesi 2 rakamlara düşünce dedim heralde hic zaman gecmicek ☺ 36+2 olduk şükür rabbime allahim sağlıklı kucagimza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲❤
1PrensAnnesi Eliff66 hiç bişey kalmamış sizinde asıl şimdi geçmiyodur zaman💕 hayırlısı ile sağlıkla doğsun inşallah minik
Fatma3447 1PrensAnnesi 33+ 3 riskliyim bayanlar hepimiz hamileyiz lütfen dua edin hastanede yatıyorum
1PrensAnnesi Bibliophilia-1991 öyle yapıyorum mecbur olacağa çare yok doğum şaşmaz derler bakalım ne zamanmış doğum🥰🥰🥰
Melek_2121 1PrensAnnesi evet canım sezeryan olacağı için 57 kaldı Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
Aysel_11 1PrensAnnesi aynıyız benimde prensesim olucak çok aktifler gerçekten şu sıra tepik tepik tepikliyo bizimkide 😀😀 bizimde tam 91 kaldı çok şükür ❤🙏
Gizemlimmio 1PrensAnnesi 3.trimester 🤓 85 gün gösteriyor doğuma sağlıkla gelsin canım oğlum 🙏🧿 Ne ara geçti zaman nasıl geçti hiç bir şey anlamadım. Rabb’im isteyen herkese bu güzel duyguları yaşamayı nasip etsin 😌
1PrensAnnesi Gizemlimmio aminnn aminnn🙂 valla geldi bulantılandı canıma okudu büyüdü şimdide gidiyo🙂 cidden ne çabuk bitti be
tkrj19 1PrensAnnesi 26+3 olduk bizde çok yakınız oğluşumuzu bekliyoruz hayırlısıyla alalım kucaklarımıza ☺️