1PrensAnnesi 😍 büyüdük büyüdük bizde koca adam olduk geliyor küçük erkeğim bana koşa koşa tekmelerle✌🏻 kaldı mı 91🥰 tabi dayanırsa sizler nasılsınız bal anneler kaçıncı trimester kaç haftalık🥰
yigitalpinannesi40 1PrensAnnesi Çift rakamlara düşünce zaman o kadar çabuk geçiyor ki geçmiyor gibi geliyordu bana ama öyle değilmiş 37+3 haftalık olduk yarından sonra doğuma gidiyorum 🙈😬
Ayseege6156 1PrensAnnesi 2. Trimester hiç geçmiyor sanki 😄 109 gün kaldı oğluşumuzla kavuşmamıza inşallah 🤲🏻❣️
1PrensAnnesi Bibliophilia-1991 😍 banada su gibi geçti gitti inanamıyorum bu kadar olduğuna daha dün hamile miyim diyodum🥰
1PrensAnnesi yigitalpinannesi40 hiç sormayın akıyo gidiyo zaman ya ☺️ ay ne güzel sağlıkla doğurun inşallah darısı bizlere
1PrensAnnesi Ayseege6156 2. Trimester keyifli 3 zorlu o yüzden ben 2 geçsin istemedim hiç ☺️ Ama geliyor paşam tekmelerle
yigitalpinannesi40 1PrensAnnesi Aynen öyle gerçekten zaman su gibi akıp gitti ama daha inanamıyorum doğuma gideceğime 😂🙈 Amin insallah teşekkür ederim darısı sizlerin başına ☺️😇
kubra_c 1PrensAnnesi 18.hafta bizde sabırsızlıkla bekliyoruz oluçumla 3.trımester’ı 👼🏻 Ama geçmiyorr 😬
CnnTpc 1PrensAnnesi nasıl zorluklar yaşadınız? 28+ 6 yız ve ağrı,vajinada batma hissi oluyor.normal mi acaba?
1PrensAnnesi Bibliophilia-1991 aminnnn aminnnn😍 zaten her an doğum olacak diye bekliyorum o yüzden sağlıkla zamanlıca gelsin şubat demeden beklemiyorum minnoşu
kubra_c 1PrensAnnesi Evet ama bu zamana kadar riskliydi gebeliğim buyuk riskleri atlattık ayakta ıstırahate geçtik inşAllah tam ayağa kalkarsak daha çabuk geçicek dua edin bize de 🐣🌸🤲🏻