Hmlayse 18 kasım da olacaktı doğumum canım tansiyon ve nabız probleminden dolayı mecburi ama 36+6 da düzenli doğum sancılarım oldu hastaneye yatışım yapıldı serumla durdurdular doktor çok beklemeyecek en geç 12 si 13 ü gibi yapalım doğumu dedi o yüzden Perşembe günü 37+4 te doğuma gireceğim