Zsnbr sütten ziyade yoğurt yediğinde daha fazla kalsiyum ve probiyotik var . Soğuk sütte mide yanmasına çok iyi geliyodu ancak o zaman içiyorum nadir yani. Bende direk inekten sağılmış süt alıyorum 15 dk kaynatıyorum .sonra direk yoğurt yapıyorum . Bunun tadını da hiçbir paketli gıda vermiyor. Pastörizasyon olayı şaibeli bence en iyisi doğalı. Market yoğurtlarını süt tozlarıyla yapıyorlar . Geçenlerde de denk geldim . Sütaş marka için söylüyorum diğerleri de çok farklı değildir . Sütaş Rusya’ya süt satıyormuş normalde ama içindeki hayvanlara verdikleri antibiyotik oranı yüzde 2 olması gerekirken yüzde 200 fazla çıkmış artık almıyorlarmış . Bu oran Türkiye’de normal kabul ediliyo ama Rusya almıyo düşünün . Her hayvana antibiyotik veriyolar hastalanınca ama bu oranda değildir en azından .market sütüde tatlılara kullanıyorum bi şekilde oda tamamen içmiyorum diyemem. Bence kaynat yoğurt yap o zaman o yeşil suyu zaten en faydalı yeri kendi üretiyo faydasını kaynatırken azaltıldığını farzetsek bile.