Yldz3 her devlet farklı ya hatta doktor farklı diyelim bende ilçedeyim devlete gidiyorum konuşmamız güzel ilgileri güzel sancım cıktı acil başka şehire sevk edildim burdada kadjn doguma gidiyorum ebeler hemşireler berbat ama tanıdık doktor var aracı olan dedem olduğu için arkadaşı torpil diye ilgileniyorlar insan insan olmalı bir kere ama cogusu sorunca söylüyor bence sıkıntı yapma böyleler böyle kabul et ben öyle yapıyorum