Yldz3 aynen çok doğru var öyle dangalaklar ben ilk doğumu mu devlette yaptım ilk gün gttim nsty bağladılar orda ki hemşire suriyeli bir bayana nasıl bağırıp çağırıyordu doktorun yanında sene de bir çocuk yapiyorsunuz bizim ulkemize gelmişsinz bela olmussuz falan ne bağırıyorsun ben öğün korkudan kaçtım o hastaneden keşke telefonum yanimda olsaydı da cekseydim videoya dedim , geçen de acile gttim bayan dış gebelik geçirmiş iç kanaması var ağrıdan duramiyor inliyor doktor da diyo gamze hanım acınızı içiniziz de yaşayın başımız agiriyor acını çekiyorsun biliyoruz ama sessz ol diyo böyle sağlık çalışanların aldığı para haram olsun bizim sayemiz de orda oturuyorlar ve birseye sorunca tınlamıyorlar çok var öyleleri hakkini savunmasan afedersin köpek muamelsi yapıyolar