Yldz3 çok kötü bir durum bende cok çekinmistim devletten dun Maltepe devlet Hastanesi’ne gittim doktor herşeyi söyledi ilgili konuştu hatta bebeğin sadece kesesi görünüyordu kucuk daha dedi. onun bile fotoğrafını verdi bana . Malesef ki doktordan doktora değişiyor demek ki canım 😔 sanki meslekleri degil gibi inşallah güzel bir doktora denk gelirsin