Geçen sene gittim devlet hastanesine kanamam vardı mecburen gece 12 gibiydi pazar günüydü doktor erkek bir ilgisizdiki direk kilom var zaten umut bağlama düşer ilk gebelikleri çoğu düşükle sonuçlanıyor okadar olumsuz konuştuki beni daha çok strese soktu ayrıca hastalar da geliyor Du resmen yanındaki hemşireye oo bu gece bitmeyecek anlaşılan dedi resmen zorla bakıyor gibiydi. Hepsi aynı değildir belki genel konuşmak istemiyorum ama devlete asla gitmem bir kaç gün sonrada düşük yaptım zaten o stresle