Kızlar şehir hastanesine gidiyorum yaşadığım bölgede özel hastane yok şehir dışında var bende mecbur gidiyorum ama doktor çok tuhaf asla bir şey söylemiyor ben soruyorum anca öyle o kadar şeyi tek tek ağzından cımbızla laf alır gibi söyletiyorum yoruldum çok sinirlerim bozuluyor ama kendimi tutuyorum bugün denemek için hiçbir şey sormadım belki kendi söyler diye bebeğe baktı ultrasondan sonra sekreterine ölçümleri söyledi bu kadar şok oldum nasıl yani dedim ne nasıl yani dedi bu kadar mı bebek nasıl kilosu boyu suyu ne bileyim benimle ilgili bir problem Var mı kan idrar tahlili falan almayacak mısınız normal doğuma müsait miyim onu bile öğrenmek için muayeneye yönlendirmediniz dedim ufak bir gerilme oldu eve geldim moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum çok mutsuzum (çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor bu arada ?)