Cancazim Peyzaj aynen canım hayırlı olsun da bende sizi takip ediyordum😂 ultrason resmimiz benziyor benim de erkek olma ihtimali var mı merak ettm 😍🤭
Peyzaj Cancazim benden sana söylemesi canım başka bir doktora daha git muhakkak ben her hafta gittim ısrarla cinsiyeti öğrenmek için sonunda da öğrendim . 😅
Cancazim Peyzaj aynen sonunda öğrendiniz 😂 gidince tekrar soracam bakalım hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar 🙏🤲
Peyzaj Cancazim ne zaman gideceksin sen canım tekrardan ? Insallahhhhh seninki erkek olur kadroyu tamamlamis olursun cnm bende kiz diye istemistim ama nasip degilmis 😊
Cancazim Peyzaj haftaya gidicem canım ayy inşallah 🤲 yeni ulstrason resminiz varmı onu paylaşabilirmisnz😊
3erkekannesi Peyzaj gönül istemez mi istedim ama hayırlısını Rabbim de bunu hayırlı görmüş sanmıyorum 4. Yapayım🥴 Yani Allah olmayana nasip etsin yeter buda kazayla oldu zaten🤗 Rabbim sağlık versin
Peyzaj 3erkekannesi aaaaa çok gençsin bence kaç yasında evlendin böyle maşallah 🧿😍 bende 26 yaşındayım 2.yi 27 yaşımda almış olacağım kucağıma
Yineyeniden Peyzaj aaa ne kadar da ben 🤣🤣 benimde ilk oğlumun adı çınar ikinci oğlumu bekliyoruz isim arıyorum 😊
Peyzaj Yineyeniden ay kadere bak 2. Çocuğumuz geliyor ve oda erkek 😅🙈 siz kaç yaşındasınız 3. Yü düşünüyor musunuz kız diye
aybars19- Peyzaj ayyy canim benim cok sevindim belli olmus cok sukur ne mutlu saglikli hayirli bir evlat olsun insallah🤲 Cihan olabilir mesela🤗
Yineyeniden Peyzaj 32 yaşındayım 3.cu kısmet artık buda planlı gebelik değildi rabbim kısmet etti 🙏😊 kız olsun çok istedim ama sağlıklı olması en önemlisi hayırlısı buymuş. Siz kaç yaşındasınız ilk bebeğiniz kaç aylık 😊
Peyzaj Yineyeniden ben şuan da 26 yaşındayım canım bu 2. Çocuğum şuandaki karnımda olan 4 aylık oğlumda 15 aylık doğunca aralarında 21 ay olmuş olacak 🥰 3. Yü de kız diye denerim yine olmazsa da nasip ve hayırlısı inşallah 🤣🙈
Yineyeniden Peyzaj benimde 2.oglum doğduğunda aralarında 20 ay olmuş olacak 😍 şuan 4.aya yeni girdim❤️ oğlumda 14 aylık 💙