Kızlar o çin takvimleri falan fasa fiso bence tamamen icabet oluyor tuttu sanılıyor . Bugün tam 16 haftalığız açtı sonunda oğluşum bacaklarını 😍 şimdi gel gelelim isim bulmaya 🙃 bana isim önerir misiniz ? Oğlumun adı ÇINAR 2. Sine ne koysam isim olarak bilemedim 😬😬😬