Mozi1605 yok canım bende 14+3üm şuanda en son 12haftalıkken gitmiştim bir ay sonra gel dedi 16haftalıkkrn yani. Benimki de öyle çağırdı zaten, artık bebek büyüyor o düşük riski vs o dönemleri atlattık çok şükür. Ben de ara sıra korkuya, kapılıyorum acaba, kalbi durmuşmudur falan diye de sonra sakinleştirmeye çalışıyorum kendimi. Bi hissetmeye başlasak daha güzel geçecek 😍 benim ikinci gebeliği muhtemelen 17lerde hissetmeye başlarım diye düşünüyoeum inşallah 😂