Yenianne001 Mozi1605 bende de aynı durum var 12+4 ye gittiğimde ultrasondan sonra ayda 1e düşürdü ben de çok merak edip özlüyorum ama kendimi tutmaya çalışıyorum. Çok şükür bi rahatsızlığımız yoksa ay ay büyümesine alışmak belki daha iyi olur. Moral olsun bize 🌸
Semabkr Mozi1605 ayda bir gidiyorum bende çok normal zaten pandemi dönemindesin o kadar sık gitmen senin zararına olur. Eğer bebeğinin bu dünyada yiyecek ekmeği varsa hiç bir şey olmaz Allah in izniyle bu şekilde düşün bu seni rahatlatır. Bazen bende düşünüyorum panikliyorum. Sonra aklıma bunları getiriyorum. Rahatlatıyor beni..☺️☺️
Burculicee Mozi1605 bee işin sağlığı iyiyse ayda bir gel diyor evet bir terslik görürse haftaya gel diyor ters giden birşey olursa hissedersin aşırı geçmeyen şiddetli baş ağrısı bulanık görme vesayre olursa doktorunla görüşürsün kendinde bir terslik hissettiğinde
Mozi1605 annepanda bizde esımle cok düşündük ultrason cihazını ahahaha 😅😅 zaman geçmiyor sanki bize 😌
tugbaayilmazz Burcu-2910 5 ay sonra kaldım canım biraz beklemeyi tercih ettik rahim toparlasın kendini diye
Aloneanqel Mozi1605 canım 31. haftama kadar ayda 1 çağırdı. 31 e haftaya cuma gireğiz kontrolde cuma günü yine haftaya. Ve 31. hafta muayenesinden sonra artık 2 haftada 1 göreceğim sonra daha sık dedi. Normal yani sıkma canını. Sabretmesi çok güç İnan şuan bile benim için öyle.
[silindi] Mozi1605 ayda bir gayet yeterli basta cok uzunmus gibi geliyor ama benim 5haftaya ciktigi bile oldu pandemi donemi malum, cok sorun olacagini sanmam. Zaten riskli bir hamilelik kendini belli ediyor ve doktor da ona gore ayarlamalar yapiyor hastasina