Mozi1605 Ben de doktor 1 ay sonra gel diyince şok olmuştum. 1 ayda hiç mi görmeyeceğiz, bakmayacağız, tahlil yok, bir şey yok? Ya bir şey olursa ve bilmezsem, hastaneye gitmek için geç kalmış olursam vs kafamda bir sürü soru işareti döndü durdu. Ama bir şey olmadı çok şükür. 😊