Burcuk aslicerkan bende hello baby nin 1 yaştan sonraki eşofman ve üst giyimini önerebilirim. arkadaşım oğluna giydiriyor hem kaliteli hem de tAtlı görünüyor
aslicerkan Burcuk insAllah begenirsiniz 😊banada tavsiye etmislerdi saglikla iyi günlerde kullansin bebisiniz 🎀
aslicerkan Burcuk ben iki tanesini 56 cm 3tanesini 62 aldim evet cok buyuk degiller ama ilk basta cok buyuk gelecek diye boyle aldim sonra yine alirim dedim.😊
Burcuk aslicerkan canım cm lerden şuan hiç haberim yok .. aylara göre alıyorum 😬 Bebek doğunca öğrenirim artık böyle şeyleri ..
Axin Bende bugun 24.haftama girdim bizde prensesimizi bekliyoruz ya size bisey soracam sizinde rahminizde agirlasma oluyor mu
Gamze-nil aslicerkan bnde e bebek o zıbınlsrı nı aldım ve tecrübeli arkadaşlardan biliyorum ilk zamanlarda kusma ve alt ıslatma sık olduğu için en çok kullanılan ürünler onlar
Gamze-nil Mart anneleri nasılsınız haftanın ilk iş günü bitti var mı bnm gibi çalışan anne adayları 😊
Aslimmm Gamze-nil vee ikinci günü de yarıladık sayılır 🙂 bir yandan çalışmak daha güzel vakit geçiyor..
Gamze-nil Aslimmm ewet kesinlikle katılıyorum ede yapılacak işler olmasa daha iyi olacak tabi sanırım grupta çalışan bir biz varız 😄
Aslimmm Gamze-nil evet evet kesinlikle katılıyorum gercekten kimsenin sesi çıkmıyo buarada 🙂 safak kac senin 🙂
Gamze-nil Aslimmm bnm şafak var daha ya bizim 16 Mart gibi gösteriyor doğumu şimdilik 25+4 üz prensesim çok sabırsız gibi geliyor bana sanki hemen gelicek Bni korkutuyor 😍