Tbberk Burcuk iki takim hastane cikisi aldik. 5 li takimlardan aldik iki takim. Zibin aldik. Sonra bir kac kiyafet. Alt acma battaniyesi. Banyo havlusu. 3 adet battaniye. Emzik. Tirnak makasi. Yelekleri örüldü. Carsaf ve yastik kilifi diktirdim iki takim
Burcuk Tbberk maşallah hayırlı güzel sağlıklı günlerde kullan canım hepsini .. kimisi böyle e Bebek tarzı ya da nettwm mothercare gibi yerlerden alıyor bende yerel bir mağazadan alacağım da ondan sordum.
Tbberk Burcuk bu arada neler aldin anlamisim ben🤣 sakaryadayim canim bn bebek esyalari zaten magazalardan aldim
Leylaa_ Burcuk baya uzun uzun işten canım youtube da zynpzezenin ablasıyla videosunun altında link var ordan baktım ama kendine göre düzenledim 😊
aslicerkan Burcuk ebebekin beyaz badileri cok guzel dokusu yumusacik 5 al 4 ode kampanyasi var 20 liraya geliyor kesinlikle tavsiye ederim ve indirim zamani fiyatlari cok uygun oluyor 😊
Gamze-nil aslicerkan bnde e bebek o zıbınlsrı nı aldım ve tecrübeli arkadaşlardan biliyorum ilk zamanlarda kusma ve alt ıslatma sık olduğu için en çok kullanılan ürünler onlar
aslicerkan Burcuk sanirim var 4.99 yaziyor ama kampanya magzalarda yakas da gayet iyi bilmiyorumbben cok begendim doku olarak 😊
sbanuss Merhaba kızlar 23+5 deyiz bizim de prensesimiz gelecek inşallah 👼 bizde odasının siparişini verdik anneannesi bizden çok şey almış sürekli almaya devam ediyor bende gördükçe cicili bicili şeyler alıyorum
Burcuk aslicerkan tavsiyeniz üzerine bebişimin ilk eşyalarını almış (sipariş vermiş) bulunuyorum 🙂) 6 aylık aldım bedenler için küçük yazmışlar.
Burcuk aslicerkan bende hello baby nin 1 yaştan sonraki eşofman ve üst giyimini önerebilirim. arkadaşım oğluna giydiriyor hem kaliteli hem de tAtlı görünüyor
aslicerkan Burcuk insAllah begenirsiniz 😊banada tavsiye etmislerdi saglikla iyi günlerde kullansin bebisiniz 🎀
aslicerkan Burcuk ben iki tanesini 56 cm 3tanesini 62 aldim evet cok buyuk degiller ama ilk basta cok buyuk gelecek diye boyle aldim sonra yine alirim dedim.😊