Gamze-nil Aslimmm bnm şafak var daha ya bizim 16 Mart gibi gösteriyor doğumu şimdilik 25+4 üz prensesim çok sabırsız gibi geliyor bana sanki hemen gelicek Bni korkutuyor 😍
Leylaa16 Gamze-nil Bizimde 16.mart ayni günü gösteriyor bebislerimiz. Pasamiz ne zaman gelecek bakalim
Gamze-nil Aslimmm bakalım nasıl devam edicek bundan sonrası koskoca forumda sonunda aynı haftada iki hamiş buldum Leylaa16 😍😍nasıl gidiyor bebişi beklerken günler varmı sıkıntılar problemler Bn çok yoruluyorum artık ya 😑
Aslimmm Rabia88 ben ufak tefek seyler aldim bir iki hafta icerisinde hazirliklara başlayacağız inşallah..
Aslimmm Gamze-nil benim biara rahimde açılma var dendi 3 gun yattım sonra ilac falan kullandim şuan iyiyiz çok sukur safak 99 ama artik bende tukendim 🙂 sabah sabah iyi isler buarada 🙂
Leylaa16 Gamze-nil yorulmak değil de ara ara kasik agrilarim var. Rahim.büyüdüğü için baskı yapiyormus. Heyecan var ben rtik kavusmak.istiyorum. sizde bir problem yoktur insaallah ?
Gamze-nil Aslimmm iyi işler arkadaşlar cnm sen hangi şehirden din valla çok unutkan oluyorum bu ara 😑
Aslimmm Gamze-nil ben istanbuldayim canim sen ? bende unutuyorum tek degilsin korkma 🙂 hatta bazen hafif bir denge problemi bile yaşıyorum
Aslimmm Gamze-nil eşimin memleketindensin desene 🙂 gerçi artık benim de kimlikte kırklareli yaziyor 😆