Minikkusum_ o zaman mutlaka bir pompa yardımıyla sütünü sağmalısın. Elektrikli pompalar bu konuda çok iyiler. Bebeğin emme hareketini taklit ettikleri için ikisini de güzelce boşaltırsan sütünün çoğalmasını da sağlayabilirsin canım. Sen o parayı bence elektrikli pompaya ver derim. Ya da arkadaşlarında varsa onlardan iste. Son çare ikinci el de bakabilirsin aslında. Genelde bir kaç kullanımlık oluyorlar zaten. Emin ol sütün çoğalacak. Bol su içmeni tavsiye ederim. Bir de E bebekte çok fazla seminer oluyor emzirmekle ilgili. Çok katılım sağladım oralara ben. Su, yulaf ezmesi, rezene, koyu yeşil yapraklı sebzeler, çemen otu tohumu, siyah susam, arpa, fesleğen, kimyon ve bulgur pilavı. Bunlar sütü en çok arttıran besinler canım. Mutlaka ama mutlaka aksatma. Dene..