heyecanlibiranne_ Minikkusum_ ben de orada “inşallah” demek istemiştim ama çok farklı bir şey yazmışım ama sen anladın onuuu 😊🙈
Oyku-kdgn Minikkusum_ Wee baby cam ve açıli biberonunu aldım daha yeni siz memnun msnz markadan yorumları gayet iyi diye aldım
Elifyali heyecanlibiranne_ cam mi aldiniz bnde alisverise cikocam avent alcam ama bi postta okumustum iste cami dusurrz uyku sersemi falan die tercih etmedk yazmslar di ben cam dusnuyrm saglik acisindan
heyecanlibiranne_ Elifyali hayır cam değil, pp aldım. Polipropilen olarak geçiyor. Zararsız yani kesinlikle. Ben de cam olsun istemedim. Bu daha hafif daha kullanışlı geliyor bana da. Büyüyünce camı daha kolay tutar ve kavrar. Bu yüzden cam verirsem de büyüyünce veririm.
heyecanlibiranne_ Sebihaela Ben Philips Avent’in setini aldım. Set içeriğinde iki adet büyük, iki adet küçük biberon, bir yeni doğan emziği ve biberon temizleme fırçası var. Her yerde var zaten görebilirsiniz böyle dikdörtgen bir kutunun içinde canım.
Oyku-kdgn Minikkusum_ borosilikat cam olduğu için ağır değil wee baby çok beğendim bence çok fazla para vermeye gerek yok ☺️ inşallah benim kızım da sever👶
Kubra-66 Minikkusum_ srlam kizlar bende philips biberon alicam ama normal ve kolik bebekler icin olani var hangisini tercih etmeliyim acaba ? Direk kolikler olanimi alsam karar veremedim