Minikkusum_ ben henüz kullanmadım ama kullanan arkadaşlarımın tavsiyesiyle aldım zaten. Kesinlikle bunu almalısın demişlerdi. Anne göğsüne benziyor, o hassasiyetlikte yani. Zaten başka bir biberon düşünemiyorum. Kalitesiyle, bilinen markasıyla en iyisi odur diye düşüyorum ben canım. Bir de Dr. Brown var. Hatta genelde kolik bebekler için ürettiği biberonlar çoook övülüyor. Fiyatı da bi o kadar pahalı ama deyiyor deniyor. Ama anne memesine en çok benzeyen ürün Philips Avent diye biliyorum. En azından bildiğimi paylaşayım. Ben 4’lü biberon setini aldım. İkisi büyük, ikisi küçük boy. Yanında yeni doğan emziği ve biberon temizleme fırçası da vardı. Set halinde almıştım, kullanmakta nasip olur inşallah 🙏🏻😊