29 haftalık hamileyim Bi sürü krem kullandım şuna kadar çatlağım olmadı ama kremlerden ziyade başka bi öneride bulunacam sizlere… çıtçıtlı atlet giyiyorum böylelikle istesemde kaşıyamiyorum bi bariyer gibi koruyor bide hafif kaşısa hemen krem sürüyorum çıtçıttımı bağlıyorum kendimi başka bişey ile oyalıyorum kaşımamaya çalışıyorum neye alışırsan ona devam edersin kaşımasan unutuyorsun ben göbeğim çıkmaya başlayınca bu şekilde korudum kendimi şu ana kadar bişey olmadı bakalım bundan sonra ne olur…