Açıkçası bu konu genetikle ve kilo ile çok alakalı sanırım. Çünkü ben ergenlikte daha doğrusu çocuklukta büyüme çağındayken çok kiloluydum ve o zamandan kalma vücudumun bir çok yerinde çatlaklarım var. Tabi yıllar geçtiği için şimdi çatlaklarım kırmızı değil beyazlar. Hayatım boyunca da hep balık etli ve kilolu biri oldum ve evlenmeden önce de 89 dan 66 ya kadar düştüm. Haliyle şuan 32 haftalık gebeyim ve henüz en üst kilomu görmediğim ve vücudum kilo alıp vermeye alıştığı için henüz çatlamadığımı düşünüyorum ama bakalım daha doğuma var tabi 😊 Umarım çatlamam çatlarsamda alışkınım zaten birazda kızımdan hatıra kalır 🎈