tazeeannee kendi muayenehanesine geçiyor kasım 20den itibaren.bütün özel hastanelerle anlaşmalı.cuma günüydü son kontrolüm dediğine göre bazı hastanelerde hiç bi ek ücret ödemiceksin bazılarında ise ufak farklar var dedi.bakalım doğuma az kaldı bilgi veririm inşallah,hastaneye karar vermedik çünkü henüz😊