Ben evliliğimin ilk 3.5 senesini vajinusmusla geçirdim sağolsun beyhekim de ki bir doktor mahvetmişti beni 😔 o zamandan sonra sakaryada ki tüm doktorlara gittim diyebilirim. Tuğba hanıma da gittim kendisi de zorla cevap veriyor gibiydi.. ama artık özel hastanelerde de aşırı yoğunluk var iki odada hasta aldı geçen doktorum.. o an uzun uzadıya sizinle ilgilenmiyorlar nereye giderseniz gidin ama ben hep kenara not yazarım bunu yapabilir miyim bunu yapsam uygun olur my felan diye hepsini tek tek sorarım elhamdulillah hepsine de cevap alırım…filiz dursuna daha önce hiç gitmemiştim hamileliğimi öğrendiğimde kendisine gitmeyi tercih ettin iç ses diyelim 🥰☺️ İyi ki de gitmişim kendisi de yoğun bir doktor ama şuan 14 haftalığım çok şükür hiç bir sorun yaşamadık 🙏🏻🤲🏻 Testleri bana bıraktı bende kendisine güvendiğimi ve o bana neyi önerirse yaptırmak istediğimi söyledim. Geçen hafta ikili tarama testimi yaptırdım 72 tl tuttu kan tahlili, ultrasona zaten kendi doktorum baktı. Medar eskiden konak hastanesi iken resmen ticarethaneydi diyebilirim ama şuan ne durumda bilemiyorum 🤷🏻♀️ İşin özeti Rabbim doktorunda hastanenin de hayırlısını versin sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻❤️