İlknur hanıma gidiyorum medarda. 25 haftalık bir oğlumuz var inşallah. Yaklaşık 19 . Haftaya kadar ağır bir şekilde istifralı bir süreç geçirdim. Vücudum hiçbir ilacı kabul etmiyor. Tarama testlerini yaptırmadım, detaylı yaptırdım sadece. Şeker yüklemesi ve aşıda yaptırmadım. İlknur hanım çok detay vermediği için bilmiyorum bu konulara bakışı nasıl, normal doğumu destekliyor mu? Ama çok memnunum. Detaylı bir şekilde konuşanınız var mı? Hoş güler yüzlü bir hanım. Umarım doğumumuzda da hassas davranmasi ile rahat geçer😊