LamRa Leylim çok sağol kuzum genesise gittim sultan hastanesine gittim memnun kalmadım Onun için buraya Bi gideyim dedim İnşaAllah bende memnun kalırım
Erdem21 Kuzeyuraz valla en iyisi dünya doğum ama iyi doktor bulmak çok zor şuan hakan kuser gidiyorum. Umarım pisman olmam. Aranızda cinsiyeti öğrenen var mi
LamRa Minikkusum_ fiş yarın gitsem alicam randevum yok dedim bakayım hangi doktor iyiyse gidince onun fişini keseyim
Dilan_1154 Erdem21 yok 14 haftalıkken doktora gittim ve bana erkek olduğun soyledı erkekler çabuk beli oluyor kız bebek gıbı degıl
LamRa Dilan_1154 ben bundan bir hafta önce bile gittim doktor söylemedi ve 16 haftalıktim Benim de kız mı şimdi 🤗 Geç belli olunca kız oluyorlar