LamRa Dilan_1154 ben bundan bir hafta önce bile gittim doktor söylemedi ve 16 haftalıktim Benim de kız mı şimdi 🤗 Geç belli olunca kız oluyorlar
Rana-10 Ben de Mardin’den gelecem Diyarbakır’a iyi bi hoca arıyorum arkadaşım memorial Yunus Çavuşu önerdi kendisi orda doğum yaptı bakalım kalp atışını duyduktan sonra görünmeyi düşünüyorum .
Bulut34 Bende genesise gidiyordum. İki doktor değiştirdim hiç memnun kalmadım oradan. Dünya dogum hastanesine gidecem yarın Yasemin hanım iyi diyorlar
Erdem21 LamRa cinsiyeti öğrendiniz bide kizlar geç göstermiyor. Herkesin karın yapısı farklı benim kızımda 2bucuk aylıktı gittim dedi kizdir
LamRa Erdem21 erkek dedi bende az önce post açtım 17 haftadan sonra değişir mi diye çoğu değişir diyor kafam karıştı
Gizemtsn1 LamRa memorial Yunus Çavuşa gidiyorum 5.hafta da gitmeye başladım şuan 39 haftayım ve çok memnunum 280 tl muayene ücreti ama çok iyi bi doktor