15.hafta +3 kilo. Herkes moralimi bozduğu için doktorla konuştum. Herkesin bünyesi farklı, kusmadığın için ilk trimesterde kilo almışsın dedi. Ve normalde kilolu olmadığın için hakkın var biraz dedi. Ben fazla yemek yemiyorum ama meyve yiyorum bol bol akşamları. O bile kilo aldırabilir. Ama şu an tek düşündüğüm bebeğimin sağlıklı olması.