1MelekAnnesi_ Ozdmrkbraa anladm canım. Ben canta ıcıne aldım da ama senın aradıgn gbı bende arıyorum bezlerinin agız mendıllrrını coraplarıno koymak ıcın
Uzm-Nurse Babyy1S kanala girdiğini doktora gitmeden anlayabiliyor muyuz ? Ne gibi belirtileriniz vardı acaba
Caglanuroney Betulorn benim mecburi canım kalp rahatsızlığım var onun için doktorlar normal doğumu kaldiramayabilirsin dediler en başından beri belliydi benim yani ilk gebelik olmasina rağmen. Sen normal mi istiyosun canım en güzeli normal doğum inşallah normal doğum yapabilirsin
Betulorn Caglanuroney normal istiyorum canım ama kilosu çok düşük diyor doktor bakalım ne olur randevum var bu hafta
Glsah- Babyy1S banada kafasının aşağıda olduğunu söylemişti bende o bölgemde hissediyorum sanki kafasını, ama kanal durumunu doktor söyleyecek o zaman sağolun🙏🏻
Ftmgns Glsah- ben 35. Haftadayım ama hala bebeğim ters kafası yukarda döner mi acaba bu saatten sonra
Keskinoglu Kızlar bende 35.haftadayım.ama bu akşam ayaklarım ödem yaptı sanki.. Normal mi acaba son ayda.yoksa doğuma yakın mı ödem yapıyor…benim önceki doğumum erken geldiği için tam bilemedim
minnoscan Gulsahosman tahmini 18 Aralık ilk makineyi bugün yıkadık bi de beyazlarını yıkarız sonra da ütü çanta hazırlığı ve bekleyiş🤷🏻♀️😄
Allissaras 33+5 bizimde, 24 aralık görünüyor bebegin esyaları hazır yıkandı ütülendi bavula yerleştirildi benimkiler kaldı 😊😊
Gulsahosman Allissaras benimde sadece çantasını hazırlamak kaldı bakalım sağlıkla gelsinler miniklerimiz💕
Gulsahurer Gulsahosman bende herşeyini hazırladım hastane çantası VS. Tüm eksikleri de tamamlandı tüm bebişler sağlıcakla gelsin inşallah 🤲🤲🧿
Aynurr16 Gulsahosman benim alınacak herşey tamam odası arabası beşiği önümüzdeki hafta gelecek eşyaları ozaman yıkayıp hazırlıycam 33+2 yim bende bi sıkıntımız yok şükür sadece eğilemiyorum hiç çoraplarımı bile giyemiyorum 😂 bide kıyafetleri yıkamakdan korkuyorum insallah renk veren bişey çıkmaz içlerinden 🥺
symslmz Aynurr16 renk koruyucu mendiller var makinenin içine kıyafetlerle birlikte atın renkleri karıştırmıyor
sinber Aynurr16 yeni kıyafetlerin ilk yıkamasını soğuk suyla ve deterjansız yumuşatıcısız yıkarsanız eğer solma renk verme çekme yapmaz sonrasında normal yıkama yapabilirsiniz
Plump27 Gulsahosman ben de 33+1 haftalığa girdim şimdi. Yıkanacak eşyalar ve yerleşecek.. Hemen hemen her şey hazır. Bu hafta kontrolüm var bakalım durum nasıl.
Seda_nurkrdnz Toobah aynıyız canm benim de 16 Aralık gözüküyor uygulamaya göre inşallah bir avazda kurtuluruz
Seda_nurkrdnz Gulsahosman 16 Aralık uygulamaya göre eşyaları yıkandı ütülendi çantaya koyması kaldi bakalım nasip oğluşum bi an önce vakit geçse bel ağrısı mide yanması maf etti 💙🐣👶
NeslihannK Gulsahosman 35+2olduk 2 hafta gelişim geriliği var yarin perinotologa gidicez doğum şeklimiz de belli olucak herşeyimiz hazır su anda sadece çantaya koymak kaldi 🤭🥰