34+0 ım. Bavula konulacakları sepete koyup ayırdım ama henüz sığınaktan bavulu çıkartmadığım için yerleştiremedim. Bir emzirme atletim, sütyenim ve bebeğin ıslak mendili kaldı. Ama resmen artık ağırlaştığımı bu haftalarda hissetmeye başladım. Resmen oturup kalkarken ağırlaşmış hissediyorum. Diğer haftalar gebe değilmişim🤣