36+6 olduk şu an . Bütün hazırlıklar tamam sadece bebeğimizin gelmesini bekliyoruz🥰
Ayrıca çatımda çok kötü baskı ve ağrı hissediyorum. Yürürken sanki bebiş çıkıcakmış her an gibime geliyor. Karnım eskiye nazaran biraz aşağı indi . Uzanırken sağ/sol dönmek zorluyo, bacak aramda ağrı oluyor. Ayaklarım da ödem oluştu bi yarım saat ayakta kalınca hemen ayaklarım yanmaya başlıyor. Son aylar gerçekten çok zormuş