35 erken değil canım korkma. Oğlum 35 de doğdu küvöze de girmedi şükür şimdi 13 yaşında delikanlı oldu 😁 herkesin bebeği 3,5/4 kg benimki minik tabi , bu bebek nasıl kilo alıp büyüyecek diye ağlardım bugün 43 numara ayakkabı aldım ona 😁erken doğan bebekler hızla toparlanıyor hiç endişe etme