Ahsenduha Aloneanqel bende de şeker var kuzum o tetikliyo sanırım bide stres sanki hep aşağıda hissediyorum inşAllah hayırlı zamanda kucağımıza alırız sağ salim miniklerimizi 🤲🌼💜