Ahsenduha 35.haftada doğum yapıp sıkıntı yaşayanlar varmı acaba, yada erkenden açılması olup haftayı yinede tamamlayabilen😟
MystryYYy Ahsenduha ben ypmadm ama 35 de doğum yapip bebgni alip gidende vardi ve 35 de doğum yapip en fazla 2 hafta kuvezde kalip evine giden bebislerimiz de var cnm . 35 hafta cokta kucuk bir hafta degil korkma dua et zamanında gelsin insallah
merve0128 Ahsenduha bebeğinin kilosu ve sağlık durumu çok önemli bu konuda inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım
Miranadar Ahsenduha 31. Haftadan beri açılmam var bebek kanalda rahim ağzı 17 m kadar düştü fakat suan 35 oldum hala açılma aynı ilerlemedi
Ahsenduha merve0128 amin canım Allah Razı olsun, iğne yaptılar bu gün iki tane yarın tekrar vurulcam nasipse, doğum sancılarım başlamış sabahı sabah ettim ntsde sancı görünmedi alttan muayne etti 1 santim açılma var dedi 😔
Deniz-67 Benımde 29 haftadan berı acılmam 1 cm artı bı hafta yattım sancımı durdurldr sonra 31 de yine sancım oldu 5 gunde ole yattım acılma aynı 1 cn de cumartesı kontrl gittk sancım 80 çıktı cıger gelıstırıcı yine vurdular cunku 29 da vurmslrdı sımdı 33+4 olduk bakem beklıoz 35 gorurmuyuz bilmıom
Ahsenduha Deniz-67 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım, Rabbim hepimize hayırla doğumu, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah🤲🌼
merve0128 Ahsenduha maşallah kilosu iyi canım solunumunda sıkıntı yaşamazsa küveze bile almazlar belki inşallah da almazlar dua et bol bol canım Allah yardımcın olacaktır güzel haberlerini ver bizlere inşallah 🤲💕
Miranadar Ahsenduha inan bana hiç birşey yapmadım sadece sakin oldum yatış verdiler kabul etmedim diğer çocuğum evde yanlız kalmasın diye sakin ce kendimi yormadan dikkat ederek geçiriyorum stres yaptıkça daha kötü oluyor çok etkiliyor sakin olmaya çalış dua et
Ahsenduha merve0128 Allah Razı olsun canım amin inşAllah, Rabbim hepimizden yana güzel haberler almaya, vermeyi nasip etsin inşAllah, 🤲💜içim Rahatladı stresime iyi geldi bunları duymak hepinizden Rabbim Razı olsun 🌼🤲
Esma-4242 Cnsuyakan ayniymis benimde heran gelebilir ve hala çalışıyorum maalesef bu haftada kim varsa hep erken doğumdan bahsediyo 😊
merve0128 Ahsenduha amin inşallah canım Allah senden de razı olsun sen içini ferah tut herşey çok güzel olacak inşallah 🤲💕
Ahsenduha Miranadar stres en büyük sorunum benim kızımda daha 2 yaşında ilgi istiyo oyun istiyo yetemiyorum çocuğa, annem geldi bu gün sakin olcam dinlencem diyorum ama sanki yatmam eşimin gözüne batıyo geriliyorum artık iyice 😣