Burculicee Cns_33 bende avent aldım ama bebişim yolda henüz cam tercih ettim plastik kullanmak istemiyorum
Selin59 Cns_33 biberonu kendisi tutmaya başlandığında düşürür veya biyerini acıtır diye pp aldım ben 🙏
EsraUmt Bende cam var yakınım verdi iki tane küçük biberon ilk aylarda zatwn bebeğe vermşyorsun senin kontrolünde oluyor büyüyünce bp ye geçicem
theAna Cns_33 kolay kolay kırılacağını sanmıyorum sağlam oluyorlar. Ayrıca bebek büyüyen kadar biz tutup veriyoruz zaten ağır olmaz diye düşünüyorum
Melikeakkc Cns_33 hayır canım daha 30+4 üz kırılmasın diye aldım plastiğin de çok kötü olduğunu düşünmüyorum biz bile plastikle pet şişeden damacanadan su içiyoruz sonuçta